Reviews & beoordelingen: Brussels South Airport (Charleroi) (23)

Reiservaringen en beoordelingen Brussels South Airport (Charleroi) van reizigers

Heb je zelf tips of opmerkingen over Brussels South Airport (Charleroi)? Plaats je beoordeling

Ria Mels 5 juni 2022

Op 5juni na aankomst naar het toilet moeten gaan en er de meest vuile toiletten ooit tegengekomen. Gebruikt toiletpapier lag er op de grond zowat overal en de geur was niet te harden. Een totaal onhygiënische toestand en een schandaal. Nooit gezien nergens ook niet op de drukke parkings in het buitenland. Beschamend,!!!

Peter 14 november 2021

Gisteren minderjarige dochter afgezet aan Luchthaven. Toegang werd geweigerd aan één ouder om dochter te vergezellen. Is nochtans de regel dat -18 jarigen vergezeld mogen worden. Ze moest dus maar alleen haar plan trekken. Security kent zijn job niet ! Was geen leuke ervaring !

Sylvana 25 oktober 2021

Wat een afgrijselijk vliegveld. Alles is super slecht geregeld. Het is 1 grote chaos en niks is goed georganiseerd. Nog nooit zoiets meegemaakt en we hebben toch heel wat vliegvelden over de hele wereld gezien. Ons zien ze hier niet meer terug.

Linda Rietecop 14 oktober 2021

Verschrikkelijke onvriendelijke medewerkers,asociaal en nogal mondig, je zou er zo bonje mee krijgen...ik ga hier dus ook nooit meer naartoe! Dikke -1

William Decleyre 28 juli 2021

Ik kwam iemand afzetten via de Express Parking â 2€ voor minder dan 30 min Heb ticket met bewijs op papier . Via mijn bankkaart werd er 10€ aangerekend. Na zeer omslachtige melding krijg ik bericht dat deze fout gekend is .60 dagen later nog geen euro terug gezien . Wiskundige hypothese : 25000 bezoekers per dag aan 10% kleine fout 365' 8€ (wie zaagt daarover ) = meer dan 7.000.000€ . Ja: Missen is menselijk of hier zou' Mensen is misselijk" meer van toepassing zijn. Denkt U ook niet?

Matthew P 10 februari 2020

This airport is a complete joke. The toilets are the most unsanitary I have ever witnessed in an international airport. The security and staff are very, very unhelpful, rude and lazy. For one example they refused to open the smokers area. The reason for which was a storm, this storm had passed a day before. windspeed was at 20kmh and would remain there the whole day. This meant no smoking, because there is only one smoking area for the whole airport?? staff pretends to not know English and simply send you to their colleagues. They also charge 3€ for 50cl of water, after they confiscate your fully closed bottle. This is a completely and fully disgusting airport that I recommend every one to stay away from.

Jenny 4 juni 2019

Een verschrikkelijk klant-onvriendelijke vlieghaven. Stress krijg je er van. Vorige keer had ik online een parkeerticket gekocht, ter plaatse vond ik de parking niet en heb mijn vlucht gemist. Tot op heden wacht ik nog steeds op de terugbetaling van dat parkeerticket. Ongeveer 30€. Het gaat hem zelfs niet meer over het geld, maar over het principe en respect. Ik vermijd om te vertrekken uit Charleroi maar soms is er geen keuze. Of deze beoordeling zal gelezen worden is nog maar zeer de vraag. They don't care a damn. We're cash cows! bah.

August Keersmaekers 23 mei 2019

Op woensdag 15 mei l.l. hebben wij het vliegtuig genomen naar Bologna ( FR4862), en onze wagen geparkeerd op Parking 3 van Charlerloi South. Rond 16.15 uur gingen we dan ook naar de uitgang van deze parking, en veronderstelden, want nergens is dit aangegeven, dat wij daar onze shuttle moesten nemen naar de vertrekhal. Wij hebben daar dan 25 minuten gewacht zonder dat er ergens, noch elektronisch noch geschreven, een aankondiging te zien was van tijdstippen van vertrek van deze shuttle. Zeer klantonvriendelijk!! Goede info is op dit ogenblik vitaal. Maar het kan nog erger. Bij onze retour op zondag, 19/05/19 om 17.30 uur regende het pijpenstelen, en wederom geen info i.v.m. vertrekuren van de shuttle naar parking 3. Dan ook maar vijfentwintig minuten gewacht zonder enige vorm van beschutting tegen regen of wind ( geen overkapping ). Dan de bus in en weer een kwartier tot aan parking 3. M.a.w. vanaf het moment dat je het vliegtuig verlaat tot aan de parking, is het door regen en wind, ongeveer 45 minuten tot aan de wagen, zonder enige vorm van communicatie !! Het kan anders, het kan beter. Met vriendelijke groeten,

carla lefever 18 april 2019

Misschien zou een adres om in de gps te zetten gemakkelijk zijn??????????

S. van Bruggen 20 oktober 2016

Parking rue de Namur: een aanrader, vrij goedkoop, correcte service, met de glimlach. Afspraken werden ook goed nagekomen, zowel tijd als plaats

Pagina: 123

Als eerste onze promoties ontvangen?

Mis geen enkele van onze exclusieve aanbiedingen en last-minutes.

Deel deze info